Известие

Collapse
No announcement yet.

Утечка бушон F39

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Утечка бушон F39

    Здравейте колеги, преди няколко дни не успях да запаля защото ми беше паднал акумулатора (колата не беше палена около 20 часа само), запалих като ми подадоха ток, после замерих за утечка - такава имаше, 0,74А

    Захванах от махане на бушони и виновника се показа, след махане на бушон F39 утечката изчезна- 0,01А (в границите). На този бушон според книжката пише sensori volumetrici - обемни датчици (преведено според google) та понеже имам аларма (така купих колата но не работи от самото начало, Gemel е алармата) реших, че е от нея разкачих буксите на модула за обемните датчици но ефект няма, реших да запаля без този предпазител F39 запалих, НО датчика за външната температура и радиото не работеха, също така и дисплейчето за изминати километри мигаше (предполагам заради не работещия датчик за външна температура).

    Та да помоля някой за съвет как да процедирам от тук нататък как да разбера точно от къде идва консумацията и има ли и друго на този предпазител освен това което съм видял, радиото е оригиналното + изкаран AUX. Ако може някой да каже и къде да търся самата аларма та да я разкача на цяло да видим дали ще изчезне консумацията.... Общо взето ако някой има идеи как да процедирам...
    Last edited by NoFeArr; d.m.y г., 19:34.
    147 1,6 105к.с. 2002г.

  • #2
    0,74А правят близо 9 W консумация. Много прилича на крушка(и). Прегледай дали не остава да свети осветлението на предните врати. То е на този предпазител.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Крушките на вратите ми са диодни от тези който са да не отчита изгоряла крушка, утре ще пробвам да ги махна и да премеря пак. Само те ли са или и други крушки има на този бушон ?
      147 1,6 105к.с. 2002г.

      Comment


      • #4
        Други крушки на пръв поглед няма на този бушон.
        Друго, което има на него са ел стъклата и бравата за отваряне на багажника.
        Съветвам те да правиш пробите, като изключваш една по една буксите между вратите и купето. В момента в който локализираш, коя врата е източника на проблема, ще умуваме, какво е.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Даа това е много добра идея за буксите на вратите. Подозирам ел стъклата щом са на този бушон, преди седмица нещо изпука в шофьорската врата ( все едно се даде на късо) и от тогава ел стъкла няма, нито ляво нито дясно. Утре ще правя пробите с буксите на вратите и с ел стъклата, да разкача модула който е в шофьорската врата.
          147 1,6 105к.с. 2002г.

          Comment


          • #6
            При това положение, направо започни с изключване на буксата на шофьорската врата. Залагам една бира на това, че проблемът е в модула за стъклата в нея.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Бирата я имаш само да се засечем на италфеста. Проблема ще е какво да правя с модула за ел стъклата, те и без това са изпочупени копчетата на шофьорската врата, та ще взимам нов модул но май не се намират лесно. Утре ще разглобя и ще го сваля ако остане време.
              147 1,6 105к.с. 2002г.

              Comment


              • #8
                Ти първо локализирай виновника за утечката, пък ще умуваме. Някои неща са поправими.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Здрасти колега! Преди да продължиш с търсенето ,ще те посъветвам да оставиш включен амперметър към автомобила за не по малко от 25 минути.Аз също имах подобен проблем но при мен след половин час консумацията спада и влиза в нормите.Оказа се че просто акумулатора е за смяна.
                  Alfa Romeo SW 1.8 TS

                  Comment


                  • #10
                    147 ако всичко е наред,би трябвало да заспи напълно за около 8-10 мин.,не е като тъпите Фолксвагени,дето заспиват за половин един час
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Акумулатора е на 5 месеца за сега ще откача буксата на шофьорската врата както говорихме с колегата но най-вероятно ще е в събота.
                      147 1,6 105к.с. 2002г.

                      Comment


                      • #12
                        Разкачих буксите на модула на ел стъклата и утечката изчезна. Поръчах си модул вече, случайно го намерих на добра цена и вторник трябва да е при мен когато го монтирам ще пиша.
                        147 1,6 105к.с. 2002г.

                        Comment


                        • #13
                          Модула на ел стъклата е сменен вече, всичко си е наред и нямам утечка.
                          147 1,6 105к.с. 2002г.

                          Comment


                          • #14
                            Здравейте колеги, след смяната на модула утечката изчезна, но дисплейчето което показва изминатите километри продължава да мига, някой има ли идея защо и как да го накарам да спре да мига ?
                            147 1,6 105к.с. 2002г.

                            Comment

                            Working...
                            X